Om att hjärtan bränns och skändas

Här kommer några välvalda tips till dig vars mitt hjärta bränner.
För det första: Ragga int på mina vänner,
säg knappt mer än hej till mina fucking vänner
mina vänner är bättre än dina vänner
rent objektivt, detta är inte någonting som jag ba går runt och känner
bete dig som om vi lever i olika länder
ta en dag i sänder, och var int den som objuden till mina sällskap anländer
Tro inte att jag saknar dina händer,
din hud som mot min sprakar och bränner
i mig inget gott du skapar, endast ilska tänder
så varför i helvete ska du vara där med dina jävla händer?

 

Mina vänner tar mer ansvar än dina
kom ihåg att bara för att du delade mitt liv en stund är inte mina vänner likamed dina
och ge fan i att emot mig flirta och flina
visa inte tänderna i din käft för dom är tamejfan efterblivna
ja, det fanns en stund när tanken på dig och oss fick mig att grina
sjumilafloder, men dom känslorna är förevigt mina och inte dina
och kom aldrig igen till mig och be mig snälla, rara, fina
att ta tillbaka dig
för du är bränd för mig
död för mig
tanken på att du lever rör inte ett ben i kroppen på mig
för du missskötte dig
du har inte längre en frände i mig
den fränden dog sekunden du förde mig bakom ljus och helt iskallt ljög för mig

 

vänner beter sig inte så
och nej, vi var inte vänner då
det håller jag med om och så
men varför då
be mig om en vänskap när jag valde ett intro och du valde en helt annan ridå?
back of back of give me fifty feet och hejdå
jag vill aldrig mer känna så
inför dig och den spillra du har blivit av människan och mannen jag lärde kände där och då
tusen livstider har passerat och tusen liter blod har passerat mina hjärtvrår
där du inte längre har en plats.
Varken där eller i mitt tankepalats
Avtalet är avslutat och kosingen har från hjärtkontot överfört och dratts
Tronen är avsatt
Det har lämnats en vakant plats
I mitt hjärta
Du har orsakat mig mer sorg och smärta
än glädje
jag var naiv och trodde att jag likt prinsessan som sov på en ärta
hade funnit min person, men den naiviteten är uppbränd, utbränd, sotad och svärtad

 

så gå nu
snälla du
du är haram för mig, på ren svenska tabu
så försvinn nu
jag vill inte mera nu
för allt som du står för, allt som är du
är motbjudande för mig, för du var medveten om att dina handlingar skulle trasa mig itu
vänner beter sig inte så
bara ovänner kan bete sig så
du förtjänar inte min vänskap så sayonara och hej-fucking-då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0